چرا گربه‌ها بیشتر به انسان‌ها میومیو می‌کنند؟ جزئیاتی جدید از اپل واچ سری ۱۰ | صفحه نمایش بزرگتر و طراحی نازک‌تر قیمت گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ مشخص شد قابلیت ترجمه همزمان تماس‌ها با Galaxy AI به واتساپ اضافه می‌شود کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) + آموزش وعده‌های مسعود پزشکیان درباره اینترنت و مسئله فیلترینگ چه بود؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) اولین تصاویر از گلکسی بادز ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی + عکس حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گوگل پیکسل ۹ | قدرت شناسایی حتی هنگام رطوبت و چرب‌بودن دست علت ریزش قیمت بیت کوین در روز‌های اخیر چیست؟ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) معرفی بازی معمایی Boxes: Lost Fragments + دانلود اندروید و IOS مشخصات باتری و توان شارژ گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) + آموزش ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است
سرخط خبرها

جزئیاتی جدید از اپل واچ سری ۱۰ | صفحه نمایش بزرگتر و طراحی نازک‌تر

  • کد خبر: ۲۳۷۹۰۰
  • ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
جزئیاتی جدید از اپل واچ سری ۱۰ | صفحه نمایش بزرگتر و طراحی نازک‌تر
اپل امسال تغییرات بزرگی را برای اصلاح اپل واچ در نظر گرفته است. گزارش جدیدی که امروز منتشر شد به جزئیات این موضوع اشاره می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - سری ۱۰ اپل واچ دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر، طراحی نازک‌تر و عملکرد سریع‌تر خواهد بود. با این حال، اپل در برنامه‌های خود برای ویژگی‌های جدید سلامتی با مشکلاتی مواجه شده است.

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود گزارش می‌دهد که هر دو مدل اپل واچ سری ۱۰ صفحه نمایش بزرگتری خواهند داشت.

این با تصاویر شماتیکی که هفته گذشته فاش شده، مطابقت دارد و نشان می‌دهد که نسخه بزرگتر اپل واچ سری ۱۰ دارای صفحه نمایش ۲ اینچی است که کمی بزرگتر از صفحه نمایش ۱.۹۳ اینچی اپل واچ اولترا است. گورمن همچنین می‌گوید که اپل واچ سری ۱۰ نازک‌تر خواهد بود، اما بعید است که طراحی آن بسیار متفاوت به نظر برسد.

اپل واچ سری ۱۰ و اپل واچ اولترا ۳، هر دو، پردازنده قدرتمندتری خواهند داشت. این می‌تواند زمینه را برای برخی از پیشرفت‌های هوش مصنوعی در آینده فراهم کند اما اپل در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ارائه مجموعه‌ای کامل از ویژگی‌های هوشمند در اپل واچ ندارد.

درباره ویژگی‌های جدید سلامتی، گزارش‌های قبلی می‌گفتند اپل در واچ ۱۰ ویژگی‌های نظارت بر فشار خون و آپنه خواب (وقفهٔ تنفسی در خواب) را اضافه می‌کند. در گزارش امروز، بلومبرگ می‌گوید که اپل در سال گذشته پیشرفت‌هایی در این ویژگی‌ها داشته است، اما از آن زمان با مشکلات جدی مواجه شده است.

در این گزارش آمده است که فناوری فشار خون برای اپل واچ آنطور که در طول آزمایش انتظار می‌رفت قابل اعتماد نبوده است. این مشکلات «ممکن است اپل را وادار کند که انتشار را تاسال دیگر به تعویق بیندازد.» 

شایعه شده ویژگی تشخیص آپنه خواب اپل واچ هم با داده‌های اشباع اکسیژن خون مرتبط است. در حال حاضر، مدل‌هایی که اپل در ایالات متحده می‌فروشد، به دلیل ممنوعیت واردات ITC، نظارت بر اکسیژن خون را ارائه نمی‌دهند.

یا اپل این مشکل را تا سپتامبر حل خواهد کرد یا راهی برای حل آن پیدا خواهد کرد (شاید این شرکت بگوید که سنسور اکسیژن می‌تواند برای اهدافی استفاده شود که مستقیماً با سنجش سطح اکسیژن خون مرتبط نیست). همچنین می‌تواند این ویژگی را اعلام کند، اما آن را تا تاریخ بعدی منتشر نکند - یا فقط آن را به طور کلی به تأخیر بیندازد.

اپل واچ سری ۱۰ و اپل واچ اولترا ۳ قرار است در ماه سپتامبر در کنار آیفون ۱۶ معرفی شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->